»
Termeni si Conditii

REZERVA ONLINE

Va punem la dispozitie 8 apartamente, 40 camere duble matrimoniale, 27 camere Family si 34 camere Twin.




Termenii si conditiile generale de rezervare si achizitionare

a serviciilor turistice oferite de societatea Venus Holiday 2000 S.A.

Termenii si conditiile generale de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice oferite de societatea Venus Holiday 2000 S.A.
 
Preambul
Prezentul contract reglementează termenii și condițiile generale privind rezervarea și achiziționarea serviciilor turistice oferite de către societatea Venus Holiday 2000 S.A. (în continuare denumite „T.C.G.”), societate românească, având sediul social în Mun. Mangalia, Loc. Venus, Hotel Favorit, Jud. Constanţa, înregistrată în registrul comerţului de pe lângă Tribunalul Constanţa sub nr. J13/1477/2000, având CUI 13300158, e-mail info@hotelmelodia.ro (în continuare denumită „Hotelul”) aplicabile tuturor clienților persoane fizice sau juridice;
Clauzele prevăzute în T.C.G. nu aduc atingere drepturilor părților de a conveni asupra unor Condiții Particulare (specifice) în funcție de negocierea părților și de nevoile specifice ale fiecărui client în parte.
În caz de contradicție între clauzele existente in T.C.G. si Condițiile Particulare vor prevala cele existente in Condițiile Particulare.
Prin efectuarea unei rezervări sau prin cazarea (check-in) la oricare dintre unitățile de cazare aparținând prestatorului de servicii hoteliere Venus Holiday 2000 S.A. clientul își dă expres acceptul cu privire la T.C.G.
Clauzele T.G.C. sunt întocmite cu respectarea OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii.
 
Tarife
Toate tarifele afișate sunt tarife de cazare în regim de ocupare dublă.
Toate tarifele sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA (9%). Tarifele nu includ taxa hotelieră.
Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate. Reducerile de tarife pot afecta sau nu rezervările confirmate.
Majorarea taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.
 
 
Efectuarea rezervărilor
Sunt considerate rezervări:
orice comandă transmisă prin orice modalitate Hotelului cu condiția confirmării către Hotel de la adresa de email info@hotelmelodia.ro;
orice comandă transmisă prin intermediul platformei de rezervări online din cadru site-ului www.hotelmelodia.ro;
Termenul de valabilitate al rezervărilor este 7 zile, exceptând rezervările în care data cazării survine la mai puțin de 7 zile de la data rezervării, cazuri în care termenul de valabilitate al rezervării va fi menționat pe confirmarea scrisă din partea Hotelului.
 
Garantarea si plata rezervărilor
Rezervările sunt considerate garantate la momentul confirmării plații.
Plata serviciilor turistice rezervate se poate face prin carte de credit sau prin plata facturii proforma emisa de Hotel.
a. În cazul rezervărilor efectuate prin telefon sau e-mail:
- garantarea rezervării se face de către client prin achitarea unui avans egal cu valoarea serviciilor pentru prima noapte de cazare, în termen de cel mult 7 zile, de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat
- garantarea rezervării din partea Hotelului se va face ulterior primirii prin e-mail sau fax (info@hotelmelodia.ro sau 0241.73.13.59), a unei dovezi de plata a avansului, transmisă de către client; factura de avans emisa de Hotel ulterior confirmării plătii garantează rezervarea.
b. In cazul rezervărilor efectuate prin platforma de rezervări online de pe site-ul hotelului :
- garantarea rezervării de către client se poate face prin carte de credit, după verificarea automata a datelor de card introduse în formularul de rezervare, cu reținerea sumei echivalenta cu prima noapte de cazare și primirea din partea Hotelului a confirmării de rezervare emisa automat (in timp real);
- garantarea rezervării de către client se poate face prin plata primei nopți de cazare în contul bancar al Hotelului, în termen de cel mult 7 zile de la data confirmării rezervării, în caz contrar, rezervarea se va anula automat.
Restul de plată aferent sejurului se achita la momentul sosirii sau plecării, numerar sau cu card bancar (debit/credit; Visa sau Mastercard).
Clientul are obligația să verifice detaliile din factură înainte de a achita contravaloarea serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmării exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către Hotel.
 
Anulari / neprezentări / penalizări
Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități cu cel mult 7 zile înainte de data începerii sejurului.
Anularea unei rezervări ferme în mai puțin de 7 zile până la data de începerii sejurului, atrage o penalitate echivalentă cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.
Neprezentare (sau rezervare neonorata) reprezintă rezervarea confirmată și neanulata în urma căreia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilită. În cazul neprezentării clientului in hotel, suma achitată în avans se reține integral.
În cazul reducerilor de sejur anunțate de către clienți in timpul șederii, Hotelul își rezerva dreptul de a reține cu titlul de daune-interese a valorii serviciilor neconsumate, in baza evaluării punctuale a fiecărei situații.
 
Sosire și plecare
Cazarea se face începând cu ora 16.00 iar eliberarea camerelor se face până cel târziu la ora 12:00.
La solicitarea clienților și când Hotelul dispune de spații, se poate depăși ora de eliberare a camerei cu cel mult 4 ore peste ora 12.00, contracost (50% din valoarea unei nopți de cazare fără mic dejun din tariful afișat la recepție).
Bagajele pot fi păstrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fără plată.
Cazarea se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport, certificat de naștere în cazul copiilor) și copie a confirmării rezervării sau a facturii de avans emisă de Hotel.
În momentul cazării, clientului i se va solicita un card de credit/debit valabilă drept garanție. În cazul clientul nu dorește să garanteze cu un card de credit/debit, acesta va achita un depozit de garantare în valoare de 100 lei/camera/sejur. Această sumă va fi returnata la sfârșitul sejurului, în cazul în care nu apar diverse situații nefavorabile (daune, lipsuri din inventarul camerei etc.).
Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea hotelului din ziua cazării. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, camere alăturate sau situate într-un anumit sector. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care Hotelul încearcă să le satisfacă în limita disponibilităților.
Parcarea este gratuita in limita locurilor disponibile (80 locuri).
 
Program funcționare Restaurant și Bar:
Programul de funcționare al Restaurantului Melodia, în regim a la carte este 12:00 - 24.00.
Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 40 de persoane), se servește zilnic intre orele 7.30-10.00, în Restaurantul Melodia.        
Serviciile  de masa, in regim de demipensiune (prânz sau cina, la valoarea de 50 lei/persoana/zi) sau pensiune completa (prânz si cina, la valoarea de 100lei/persoană/zi) se vor asigura in sitem fisa cont (a la carte), in Restaurantul Melodia.
Programul de entertainment de pe terasa Restaurantului Melodia se va desfășura zilnic între orele 20.30 si 22.30.
În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă, fără obiecte si accesorii de plaja.
Programul de funcționare al barului Sea Horse din zona piscinelor este 8.00 - 20.00.
Este strict interzisa introducerea în hotel de alimente sau băuturi din incinta restaurantului.
Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior.
 
Fumatul:
Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului amenajate/ dotate cu scrumiere.
Hotelul își rezervă dreptul de a-i evacua pe clienții care nu respectă această obligație și de a le anula rezervarea.
 
Nevoi speciale:
Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.
 
Animalele de companie
Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și  a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.
 
Protecția datelor personale:
Hotel Melodia respectă standardele etice şi legale în privinţa protecţiei datelor cu caracter personal. Datele personale sunt confidenţiale, nu vor fi niciodată furnizate unei alte persoane şi/sau companii dar sunt accesibile autorităţilor care au dreptul să verifice tranzacţiile comerciale sau altor autorităţi în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii. Hotel Melodia poate anula fără avertisment rezervările efectuate pentru care se constată că au fost introduse date eronate, false sau furate.
Hotelul garantează confidențialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clienților. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuării unei rezervări sau în vederea prestării serviciilor de turism și alimentație publică nu vor fi dezvăluite către terți cu excepția cazurilor in care Hotelul trebuie sa respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date societatea Venus Holiday 2000 S.A. colectează și prelucrează datele personale ale clienților săi numai în scopul promovarii serviciilor sale, prestării serviciilor de turism și alimentație publică.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: persoanei vizate, reprezentanții legali ai persoanei vizate, împuterniciții operatorului și altor companii din același grup cu operatorul.
Clientul are drept de acces la date, dreptul de intervenție și dreptul de opoziție asupra datelor personale, aceste drepturi putând fi exercitate în conformitate cu dispozițiile art.13, 14, 15 din Legea nr. 677/2001. Astfel, orice persoană își poate exercita drepturile enumerate anterior prin transmiterea unei cereri către societatea Venus Holiday 2000 S.A., la sediul său din Mun. Mangalia, Loc. Venus, Hotel Favorit, Jud. Constanţa, întocmită în formă scrisă, datată și semnată, cerere în care se vor menționa datele de identificare ale persoanei în cauză, inclusiv adresa de corespondență, precum și datele asupra cărora se solicită intervenția, motivul justificat și modul de intervenție. De asemenea, persoana ale cărei date sunt prelucrate are dreptul să solicite, fără nici o justificare, în mod gratuit, în scris, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, datată și semnată, ca datele cu caracter personal să nu fie prelucrate de către societatea Venus Holiday 2000 S.A. în scopul prestării serviciilor de turism și alimentație publică. Societatea Venus Holiday 2000 S.A., în termen de 15 zile de la primirea solicitării conform celor menționate anterior, va comunica în scris informațiile solicitate și, după caz, măsurile luate.
 
Politica de utilizare a cookie-urilor
Pentru a respecta cerințele stabilite în  Directiva UE din 26 mai 2012 și prevederile Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, tuturor vizitatorilor website-ului li se cere consimțământul înaintea transmiterii de cookies în computerele acestora.
 
Acest website folosește cookie-uri proprii pentru a furniza vizitatorilor o experiență mult mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia.
Cookie-urile joacă un rol important în facilitarea accesului și livrării multiplelor servicii de care utilizatorul se bucură pe internet, cum ar fi:
Personalizarea anumitor setări precum: limba în care este vizualizat un site, accesarea preferințelor vechi prin accesarea butonului ‘’înainte’’ și “înapoi’’.
Cookie-urile oferă deținătorilor de site-uri un feedback valoros asupra modului cum sunt utilizate site-urile lor de către utilizatori, astfel încât să le poată face și mai eficiente și mai accesibile pentru utilizatori.
Permit aplicațiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri să fie incluse într-un anumit site pentru a crea o experiență de navigare mai valoroasă, mai utilă și mai placută.
Ce este un “cookie”?
Un “Internet Cookie” (termen cunoscut și ca “browser cookie” sau “HTTP cookie” sau pur și simplu“cookie” ) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se accesează Internetul.
Cookie-ul este instalat prin solicitara emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului).
Un cookie este format din 2 părți: numele și conținutul sau valoarea cookie-ului. Mai mult, durata de existență a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe website-ul asociat webserverului respectiv.
Cookie-urile în sine nu solicită informații cu caracter personal pentru a putea fi utilizate și, în cele mai multe cazuri, nu identifică personal utilizatorii de internet.
Exista 2 categorii mari de cookie-uri:
Cookie-uri de sesiune – acestea sunt stocate temporar în folderul de cookie-uri al browserului web pentru ca acesta să le memoreze până când utilizatorul iese de pe website-ul respectiv sau închide fereastra browserului ( ex: în momentul logării/delogării pe un cont de webmail sau pe rețele de socializare).
Cookie-uri persistente – acestea sunt stocate pe hard-drive-ul unui computer sau echipament (și, în general, depinde de durata de viață prestabilită pentru cookie). Cookie-urile persistente le includ și pe cele plasate de un alt website decât cel pe care îl vizitează utilizatorul la momentul respectiv – cunoscute sub numele de ‘third party cookies’ (cookie-uri plasate de terți) – care pot fi folosite în mod anonim pentru a memora interesele unui utilizator, astfel încât să fie livrată publicitate cât mai relevantă pentru utilizatori.
Care sunt avantajele cookie-urilor?
Un cookie conține informații care fac legătura între un web-browser (utilizatorul) și un web-server anume (website-ul). Dacă un browser accesează acel web-server din nou, acesta poate citi informația deja stocată și reacționa în consecință. Cookie-urile asigură userilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile multor websiteuri pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex – preferințele în materie de confidențialitate online, opțiunile privind limba site-ului, coșuri de cumpărături sau publicitate relevantă.
Care este durata de viață a unui cookie?
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singura sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute odată ce utilizatorul a părăsit website-ul, iar unele cookie-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website (cookie-uri permanente). Cu toate aceste, cookie-urile pot fi șterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului.
Ce sunt cookie-urile plasate de terți?
Anumite secțiuni de conținut de pe unele site-uri pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți/furnizori (ex: news box,un video sau o reclamă). Aceste terțe părți pot plasa de asemenea cookie-uri prin intermediul site-ului și ele se numesc “third party cookies” pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte, de asemenea, legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului site-ului.
Cum sunt folosite cookie-urile de către un site
O vizită pe un website poate plasa cookie-uri pentru:
creșterea performanței website-ului;
o analiză a vizitatorilor;
geotargetting;
înregistrarea utilizatorilor.
Cookie-uri de performanță
Acest tip de cookie reține preferințele utilizatorului pe acest site, așa încât nu mai este nevoie de setarea lor la fiecare vizitare a site-ului.
Exemple: setările volumului pentru video player, viteza de video streaming cu care este compatibil browserul.
Cookie-uri pentru analiza vizitatorilor
De fiecare dată când un utilizator vizitează un site, softul de analytics furnizat de o terță parte generează un cookie de analiză a utilizatorului. Acest cookie spune dacă ați mai vizitat acest site până acum. Browserul va semnala dacă aveți acest cookie, iar dacă nu, se va genera unul. Acesta permite monitorizarea utilizatorilor unici care vizitează site-ul și cât de des o fac.
Atat timp cât vizitatorul nu este înregistrat pe  site, acest cookie nu poate fi folosit pentru a identifica persoanele fizice, ele sunt folosite doar în scop statistic. Dacă este înregistrat se pot cunoaște, de asemenea, detaliile furnizate, cum ar fi adresa de e-mail și username-ul – acestea fiind supuse confidențialității, conform prevederilor legislației în vigoare cu privire la protejarea datelor cu caracter personal.
Cookie-uri pentru geotargetting
Aceste cookie-uri sunt utilizate de către un soft care stabilește din ce țară proveniți. Este complet anonim și este folosit doar pentru a targeta conținutul – chiar și atunci când vizitatorul este pe pagina  în limba română sau în altă limbă, se va primi aceeași reclamă.
Cookie-uri pentru înregistrare
Atunci când vă înregistrați pe un site, se generează un cookie care anunță dacă sunteți înregistrat sau nu. Serverele folosesc aceste cookie-uri pentru a  arăta contul cu care sunteți îngregistrat și dacă aveți permisiunea pentru un serviciu anume. De asemenea, se permite să se asocieze orice comentariu postat pe site cu username-ul dvs. Dacă nu ați selectat “pastrează-mă înregistrat”, acest cookie se va șterge automat când veți închide browserul sau calculatorul.
Alte cookie-uri ale terțelor părți
Pe unele pagini, terții pot seta propriile cookie-uri anonime, în scopul de a urmări succesul unei aplicații sau pentru a customiza o aplicație.
De exemplu, când distribuiți (share) un articol folosind butonul pentru rețelele sociale aflat pe un site, acea rețea socială va înregistra activitatea dvs.
Ce tip de informații sunt stocate și accesate prin intermediul cookie-urilor?
Cookie-urile păstrează informații într-un fișier text de mici dimensiuni care permit unui website să recunoască un browser. Webserverul va recunoaște browserul până când cookie-ul expiră sau este șters.
Cookie-ul stochează informații importante care îmbunătățesc experiența de navigare pe Internet ( ex: setările limbii în care se dorește accesarea unui site; păstrarea unui user logat în contul de webmail; securitatea online banking; păstrarea produselor în coșul de cumpărături)
De ce sunt cookie-urile importante pentru Internet?
Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptată preferințelor și intereselor fiecărui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit.
Exemple de întrebuințări importante ale cookie-urilor (care nu necesită autentificarea unui utilizator prin intermediul unui cont):
Conținut și servicii adaptate preferințelor utilizatorului – categorii de știri, vreme, sport, hărți, servicii publice și guvernamentale, site-uri de entertainment și servicii de travel.
Oferte adaptate pe interesele utilizatorilor – reținerea parolelor, preferințele de limbă ( ex:afișarea rezultatelor căutarilor în limba Română).
Reținerea filtrelor de protecție a copiilor privind conținutul pe Internet (opțiuni family mode, funcții de safe search).
Măsurare, optimizare și caracteristicile de analytics – cum ar fi confirmarea unui anumit nivel de trafic pe un website, ce tip de conținut este vizualizat și modul cum un utilizator ajunge pe un website (ex: prin motoare de căutare, direct, din alte website-uri ). Website-urile derulează aceste analize a utilizarii lor pentru a îmbunătăți site-urile în beneficiul userilor.
Securitate si probleme legate de confidențialitate
Cookie-urile NU sunt viruși! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcătuite din bucăți de cod, așa că nu pot fi executate, nici nu se pot auto-executa. In consecință, nu se pot duplica sau replica pe alte rețele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot îndeplini aceste funcții, nu pot fi considerate viruși.
Cookie-urile pot fi totuși folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informații despre preferințele și istoricul de navigare al utilizatorilor, atât pe un anume site cât și pe mai multe alte siteuri, cookie-urile pot fi folosite ca o formă de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt conștiente de acest fapt și in mod constant marchează cookie-urile pentru a fi șterse în cadrul procedurilor de ștergere/scanare anti-virus/anti-spyware.
In general browserele au integrate setari de confidențialitate care furnizează diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate și ștergere automată dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site.
Sfaturi pentru o navigare sigură și responsabilă, bazată pe cookies
Particularizați-vă setările browserului în ceea ce privește cookie-urile pentru a reflecta un nivel confortabil pentru voi al securității utilizării cookie-urilor.
Dacă împărțiți accesul la calculator, puteți lua în considerare setarea browserului pentru a șterge datele individuale de navigare de fiecare dată când închideți browserul. Aceasta este o variantă de a accesa site-urile care plasează cookie-uri și de a șterge orice informație de vizitare la închiderea sesiunii navigare.
Instalați-vă și actualizați-vă constant aplicații antispyware.
Multe dintre aplicațiile de detectare și prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedică browserul de la a accesa website-uri care ar putea sp exploateze vulnerabilitățile browserului sau să descarce software periculos.
Cum pot opri cookie-urile?
Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat și folosit.
Este posibilă setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri să nu mai fie acceptate sau se poate seta browserul să accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, dacă un vizitator nu este înregistat folosind cookie-urile, nu va putea lăsa comentarii.
Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în meniul Opțiuni /Settings sau în meniul Preferințe / Favorites al browserului.
Pentru ce folosim cookies
Cookies tehnici: Folosim acest tip de cookies pentru a va arata site-ul nostru, ca acesta sa functioneze corect si pentru a va oferi un site prietenos si usor de utilizat.
Cookies functionali: Folosim acest tip de cookies pentru ca site-ul nostru sa tina minte preferintele dumneavoastra si pentru a va ajuta sa folositi site-ul eficient.
Cookies analitici: Folosim acest tip de cookies pentru a intelege cum interactionati cu site-ul nostru.
 
Protecția Mediului:
Lenjeria și prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului.
Pentru semnalarea  schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.
 
Siguranța:
Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
Clienții au obligație de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare).
Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului, zona piscinelor și parcare.
Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni în urma utilizării in mod neadecvat a piscinele si altor dotări din cadrul hotelului sau restaurantului.
 
Obligațiile Hotelului
Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.
În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:
a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;
b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.
Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:
a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).
 
Obligațiile clientului
Clientul are obligația de a achita taxa de stațiune la momentul cazării, la recepția Hotelului, în caz contrar Hotelul având dreptul de a refuza cazarea.
Clientul are obligație sa anunțe Hotelul prin telefon (0241.73.13.87) sau e-mail (info@hotelmelodia.ro) în cazul in care in ziua de cazare sosește ulterior orelor 24.00, sub sancțiunea anulării rezervării și al reținerii cu titlu de daune-interese a sumelor plătite drept avans.
Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera, Clientul are obligația de a informa recepția referitor la acest aspect.
Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fier de calcat, fierbător, etc.).
Este interzisa folosirea prosoapelor din camera pe plajă sau la piscina hotelului.
Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea T.C.G. pe întreaga durata a șederii.
 
Vizitatorii:
Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare.
În cazul în care clienți primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.
 
Conduita
Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.
Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.
 
Reclamații
Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.
Reclamațiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client în hotel trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data la care
 
Legea aplicabilă. Litigii
Drepturile si obligațiile părților prevăzute de T.C.G., precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.
Toate litigiile născute din sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi soluționate  de către instanțele judecătorești române competente de la sediul societății Venus Holiday 2000 S.A.
 
Dispoziții finale
Hotelul are dreptul să modifice unilateral oricând T.C.G.
Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, e-mail, etc.).
Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.
 
Venus Holiday 2000 S.A.
prin administrator unic
 
Politica de plati
Platile se efectueaza cash sau card la receptia hotelului, in moneda romaneasca. Card-uri acceptate:
 
Visa card
Master card
Contravaloarea serviciilor suplimentare solicitate se achita dupa efectuarea prestatiei.
 
Plati on-line
Se achita un avans care reprezinta minim contravaloarea unei zile de cazare, dupa confirmarea rezervarii, in contul bancar al hotelului.